SkilteCentret også på hjemmebanetrøjen
Viborg FF og SkilteCentret har indgået en ny partnerskabsaftale, der blandt andet betyder, at SkilteCentrets logo vil blive eksponeret på hjemmebanetrøjen de næste to år.
Viborg FF annoncerede torsdag eftermiddag på det åbne informationsmøde, at Andelskassen er ny strategisk partner, og virksomhedens logo fremover vil pryde hjemmebanetrøjen.
Nu får Andelskassen følgeskab af SkilteCentret, da Viborg FF og SkilteCentret har indgået en ny partnerskabsaftale, som blandt andet indeholder eksponering på hjemmebanetrøjen de næste to år. Direktør hos SkilteCentret, Jesper Thorsen (billedet), udtaler:
-Vi har været en del af Viborg FF i mange år, og vi kan rigtig godt lide at blive associeret med fodbolden i Viborg. Vi synes, at det er en god måde at brande os på, og samtidig mener vi, at der er et godt og stærkt erhvervsnetværk omkring Viborg FF, som vi er glade for at være en del af. Derfor er vi selvfølgelig også glade for at have indgået denne aftale, og ser frem til fortsat godt samarbejde.
Direktør Morten Jensen hos Viborg FF supplerer:
-SkilteCentret har været en stærk og loyal partner i mange år, og vi er glade for, at vi har kunnet indgå denne aftale. Vi har nu fået komplet eksponering på vores hjemmebanedragt, som har været et fokusområde for os, og derfor er vi naturligvis meget glade for, at det endelig er på plads.
Som det ses på billedet har SkilteCentret fået placeringen på trøjen lige over Nike-logoet.